Akademia NASK
a a a a
NASK Code Week
NASK Code Week

NASK Code Week

Lista warsztatów

WARSZTATY ONLINE 
19 października

Programowanie trudne czy łatwe

9:00 - 9:45 
gimnazjum
?
W ramach wykładu omówione zostanie pojęcie zmiennej i pojęcie typów zmiennych. Zaprezentowane zostaną podstawowe konstrukcje programowe i wyjaśnione zostanie ich znaczenie w programowaniu. Wykorzystanie omawianych elementów zostanie pokazane na podstawie przykładu prostego programu. Dodatkowo omówione będą typy języków programowania.
przejdź do strony www »

Jak poznać mowę danych - czyli kilka słów o raportowaniu

10:00 - 10:45 
szkoły ponadgimnazjalne
?
W ramach wykładu omówione zostaną zagadnienia związane z wykorzystaniem danych oraz ze sposobami ich prezentowania. Problemy przekształcania danych do postaci czytelnej dla właściwego odbiorcy to dzisiaj jeden z podstawowych problemów. Pokazane zostanie przejście od postaci danych elementarnych, poprzez dane zagregowane do graficznej ich prezentacji. Zajęcia realizowane poprzez aplikację Skype z limitem miejsc dla 20 osób. Zgłoszenia na warsztat przyjmowane są pod adresem codeweek@nask.pl. Informacje na temat logowania się na warsztat zostaną wysłane w wiadomości e-mail po zgłoszeniu się na wydarzenie. Test na połączenie skype’a zostanie przeprowadzony 17.10. 2016 o godzinie 16:00

Podstawy programowania okienkowego w środowisku Visual Studio 2013

11:00 - 11:45 
nauczyciele
?
Program Visual Studio 2013 Express jest darmową wersją flagowego środowiska deweloperskiego firmy Microsoft. W ramach wykładu omówione zostaną podstawowe aspekty wykorzystania potencjału tego środowiska do nauczania programowania obiektowego. Dodatkowo omówione zostaną podstawowe paradygmaty obiektowości i zaprezentowane zostaną przykłady je obrazujące. Zajęcia realizowane poprzez aplikację Skype z limitem miejsc dla 20 osób. Zgłoszenia na warsztat przyjmowane są pod adresem codeweek@nask.pl. Informacje na temat logowania się na warsztat zostaną wysłane w wiadomości e-mail po zgłoszeniu się na wydarzenie. Test na połączenie skype’a zostanie przeprowadzony 17.10. 2016 o godzinie 16:00

Zakoduj Twojego pierwszego robota

11:00 - 12:00 
szkoła podstawowa
?
Podczas lekcji dzieci zbudują i zaprogramują konstrukcję z klocków LEGO - model wahadłowca kosmicznego. Konstrukcja pozwoli uczestnikom kursu wcielić się w rolę pilota przemierzającego przestrzeń kosmiczną. Symulator posiada obracającą się taśmę na której narysowane są niebezpieczne dla statku obiekty. Zadaniem pilota będzie uniknięcie kolizji z nadlatującą asteroidą lub groźnym odpadkiem kosmicznym. Specjalne drążki skonstruowano aby z łatwością decydować o prędkości obracania się taśmy oraz dowolnie zmieniać położenie orbitera. Zajęcia stwarzają możliwość rozmowy o historii misji wahadłowców oraz o niebezpieczeństwach związanych z wysyłaniem ich w kosmos.
Przejdź do strony www

Zakoduj Twoją pierwszą grę komputerową w języku Scratch

12:00 - 13:30 
gimnazjum i szkoły ponadgimnazjalne
?
Space Explorer gra pozwala na sterowanie statkiem kosmicznym w polu meteorytów. Podczas lekcji młodzież nauczy się jak zakodować prosta grę komputerową w języku Scratch w jaki sposób zaprogramować animację obiektu, kontrola obiektu za pomocą strzałek, wykrywanie kolizji obiektów itp.
Przejdź do strony www

Zaprogramuj się na dobrą zabawę

13:00 - 13:45 
szkoła podstawowa
?
Programować może każdy, programować można wszędzie. Podczas zajęć pokażemy, w jaki sposób można rozpocząć swoją przygodę z programowaniem bez użycia sprzętu. Dzieci zostaną zaangażowane w cykl zabaw logicznych.
przejdź do strony www »

Projektowanie aplikacji dla każdego

14:00 - 14:45 
gimnazjum i szkoły ponadgimnazjalne
?
Podczas zajęć uczniowie poznają podstawowe zasady projektowania aplikacji z uwzględnieniem potrzeb użytkownika. Stworzą szkic prostego interfejsu. Poznają podstawy aplikacji Pocket Code jako inspirację do dalszych samodzielnych działań.
przejdź do strony www »

Zaprogramuj się na dobrą zabawę

15:00 - 15:45 
świetlica - szkoła podstawowa
?
Programować może każdy, programować można wszędzie. Podczas zajęć pokażemy, w jaki sposób można rozpocząć swoją przygodę z programowaniem bez użycia sprzętu. Dzieci zostaną zaangażowane w cykl zabaw logicznych.
przejdź do strony www »

  
19 października

Dzień z programistą NASK

 
?
Aktywność skierowana do uczniów klas ponadgimnazjalnych i studentów polegająca na możliwości spędzenia dnia z programistą NASK i obserwowania jak wygląda praca programisty. Rekrutacja zakończona.

KOMIN - Kongres Młodych Internautów 
19 października

Programowanie - trudne czy łatwe

10:00 - 13:00 (grupa 1) 
Uczniowie
?
Pocket Code to aplikacja, która pozwala w łatwy i przyjazny sposób rozpocząć przygodę z programowaniem poprzez naukę tworzenia własnych aplikacji na urządzenia mobilne z systemem Android. Podczas zajęć uczniowie wykonają swoje - często pierwsze. Rekrutacja zakończona.

Programowanie - trudne czy łatwe

10:00 - 13:00 (grupa 2) 
Uczniowie
?
Pocket Code to aplikacja, która pozwala w łatwy i przyjazny sposób rozpocząć przygodę z programowaniem poprzez naukę tworzenia własnych aplikacji na urządzenia mobilne z systemem Android. Podczas zajęć uczniowie wykonają swoje - często pierwsze. Rekrutacja zakończona.

Umiesz ugotować jajko, poradzisz sobie z programowaniem

10:00 - 13:00 
Nauczyciele
?
Nauczyciele podczas zajęć poznają, czym jest programowanie, jak można je wykorzystać podczas własnej pracy bez względu na nauczany przedmiot i jak metodycznie wprowadzać programowanie do procesu nauczania. Podczas warsztatów poznają różne aplikacje - mobilne i webowe - służące do nauki programowania. Rekrutacja zakończona.

Warsztaty "Młodzi koderzy" 
19 października

Zakoduj Twojego pierwszego robota

9:15 - 10:15 (grupa 1) 
grupa młodsza (szkoła podstawowa)
?
Podczas lekcji dzieci zbudują i zaprogramują konstrukcję z klocków LEGO - model wahadłowca kosmicznego. Konstrukcja pozwoli uczestnikom kursu wcielić się w rolę pilota przemierzającego przestrzeń kosmiczną. Symulator posiada obracającą się taśmę na której narysowane są niebezpieczne dla statku obiekty. Zadaniem pilota będzie uniknięcie kolizji z nadlatującą asteroidą lub groźnym odpadkiem kosmicznym. Specjalne drążki skonstruowano aby z łatwością decydować o prędkości obracania się taśmy oraz dowolnie zmieniać położenie orbitera. Zajęcia stwarzają możliwość rozmowy o historii misji wahadłowców oraz o niebezpieczeństwach związanych z wysyłaniem ich w kosmos. Rekrutacja zakończona.

Zakoduj Twojego pierwszego robota

9:15 - 10:15 (grupa 2) 
grupa młodsza (szkoła podstawowa)
?
Podczas lekcji dzieci zbudują i zaprogramują konstrukcję z klocków LEGO - model wahadłowca kosmicznego. Konstrukcja pozwoli uczestnikom kursu wcielić się w rolę pilota przemierzającego przestrzeń kosmiczną. Symulator posiada obracającą się taśmę na której narysowane są niebezpieczne dla statku obiekty. Zadaniem pilota będzie uniknięcie kolizji z nadlatującą asteroidą lub groźnym odpadkiem kosmicznym. Specjalne drążki skonstruowano aby z łatwością decydować o prędkości obracania się taśmy oraz dowolnie zmieniać położenie orbitera. Zajęcia stwarzają możliwość rozmowy o historii misji wahadłowców oraz o niebezpieczeństwach związanych z wysyłaniem ich w kosmos. Rekrutacja zakończona.

Zakoduj Twojego pierwszego robota

10:30 - 11:30 (grupa 1) 
grupa młodsza (szkoła podstawowa)
?
Podczas lekcji dzieci zbudują i zaprogramują konstrukcję z klocków LEGO - model wahadłowca kosmicznego. Konstrukcja pozwoli uczestnikom kursu wcielić się w rolę pilota przemierzającego przestrzeń kosmiczną. Symulator posiada obracającą się taśmę na której narysowane są niebezpieczne dla statku obiekty. Zadaniem pilota będzie uniknięcie kolizji z nadlatującą asteroidą lub groźnym odpadkiem kosmicznym. Specjalne drążki skonstruowano aby z łatwością decydować o prędkości obracania się taśmy oraz dowolnie zmieniać położenie orbitera. Zajęcia stwarzają możliwość rozmowy o historii misji wahadłowców oraz o niebezpieczeństwach związanych z wysyłaniem ich w kosmos. Rekrutacja zakończona.
 

Zakoduj Twojego pierwszego robota

10:30 - 11:30 (grupa 2) 
grupa młodsza (szkoła podstawowa)
?
Podczas lekcji dzieci zbudują i zaprogramują konstrukcję z klocków LEGO - model wahadłowca kosmicznego. Konstrukcja pozwoli uczestnikom kursu wcielić się w rolę pilota przemierzającego przestrzeń kosmiczną. Symulator posiada obracającą się taśmę na której narysowane są niebezpieczne dla statku obiekty. Zadaniem pilota będzie uniknięcie kolizji z nadlatującą asteroidą lub groźnym odpadkiem kosmicznym. Specjalne drążki skonstruowano aby z łatwością decydować o prędkości obracania się taśmy oraz dowolnie zmieniać położenie orbitera. Zajęcia stwarzają możliwość rozmowy o historii misji wahadłowców oraz o niebezpieczeństwach związanych z wysyłaniem ich w kosmos. Rekrutacja zakończona.
 

Zakoduj Twojego pierwszego robota

11:45 - 12:45 (grupa 1) 
grupa młodsza (szkoła podstawowa)
?
Podczas lekcji dzieci zbudują i zaprogramują konstrukcję z klocków LEGO - model wahadłowca kosmicznego. Konstrukcja pozwoli uczestnikom kursu wcielić się w rolę pilota przemierzającego przestrzeń kosmiczną. Symulator posiada obracającą się taśmę na której narysowane są niebezpieczne dla statku obiekty. Zadaniem pilota będzie uniknięcie kolizji z nadlatującą asteroidą lub groźnym odpadkiem kosmicznym. Specjalne drążki skonstruowano aby z łatwością decydować o prędkości obracania się taśmy oraz dowolnie zmieniać położenie orbitera. Zajęcia stwarzają możliwość rozmowy o historii misji wahadłowców oraz o niebezpieczeństwach związanych z wysyłaniem ich w kosmos. Rekrutacja zakończona.
 

Zakoduj Twojego pierwszego robota

11:45 - 12:45 (grupa 2) 
grupa młodsza (szkoła podstawowa)
?
Podczas lekcji dzieci zbudują i zaprogramują konstrukcję z klocków LEGO - model wahadłowca kosmicznego. Konstrukcja pozwoli uczestnikom kursu wcielić się w rolę pilota przemierzającego przestrzeń kosmiczną. Symulator posiada obracającą się taśmę na której narysowane są niebezpieczne dla statku obiekty. Zadaniem pilota będzie uniknięcie kolizji z nadlatującą asteroidą lub groźnym odpadkiem kosmicznym. Specjalne drążki skonstruowano aby z łatwością decydować o prędkości obracania się taśmy oraz dowolnie zmieniać położenie orbitera. Zajęcia stwarzają możliwość rozmowy o historii misji wahadłowców oraz o niebezpieczeństwach związanych z wysyłaniem ich w kosmos. Rekrutacja zakończona.
 

Zakoduj Twoją pierwszą grę komputerową w języku Scratch

13:15 - 14:45 (grupa 1) 
gimnazjum
?
Space Explorer gra pozwala na sterowanie statkiem kosmicznym w polu meteorytów. Podczas lekcji dzieci nauczą się jak zakodować prosta grę komputerową w języku Scratch w jaki sposób zaprogramować animację obiektu, kontrola obiektu za pomocą strzałek, wykrywanie kolizji obiektów itp. Rekrutacja zakończona.

Zakoduj Twoją pierwszą grę komputerową w języku Scratch

13:15 - 14:45 (grupa 2) 
gimnazjum
?
Space Explorer gra pozwala na sterowanie statkiem kosmicznym w polu meteorytów. Podczas lekcji dzieci nauczą się jak zakodować prosta grę komputerową w języku Scratch w jaki sposób zaprogramować animację obiektu, kontrola obiektu za pomocą strzałek, wykrywanie kolizji obiektów itp. Rekrutacja zakończona.
 

Zakoduj Twoją pierwszą grę komputerową w języku Scratch

15:00 - 16:30 (grupa 1) 
gimnazjum
?
Space Explorer gra pozwala na sterowanie statkiem kosmicznym w polu meteorytów. Podczas lekcji dzieci nauczą się jak zakodować prosta grę komputerową w języku Scratch w jaki sposób zaprogramować animację obiektu, kontrola obiektu za pomocą strzałek, wykrywanie kolizji obiektów itp. Rekrutacja zakończona.
 

Zakoduj Twoją pierwszą grę komputerową w języku Scratch

15:00 - 16:30 (grupa 2) 
gimnazjum
?
Space Explorer gra pozwala na sterowanie statkiem kosmicznym w polu meteorytów. Podczas lekcji dzieci nauczą się jak zakodować prosta grę komputerową w języku Scratch w jaki sposób zaprogramować animację obiektu, kontrola obiektu za pomocą strzałek, wykrywanie kolizji obiektów itp. Rekrutacja zakończona.
 

POKAZY 
19 października

Pokazy autonomicznych robotów

 
Cykliczne pokazy robotów trwające ok. 10 minut, podczas których można podziwiać jak sztuczna inteligencja radzi sobie w świecie rzeczywistym!
?
Pokaz robotów sumo i robotów śledzących linię. Zobacz jak roboty samodzielnie walczą ze sobą i rozwiązują napotkane problemy. Zajęcia mają charakter ciągłych pokazów – nie zapisujemy się na nie, można przyjść i wziąć w nich udział o dowolnej porze w czasie ich trwania.

Wideokonferencje 
20 października

Zaprogramuj się na dobrą zabawę

9:00 - 9:45 
szkoła podstawowa - klasy młodsze
?
Programować może każdy, programować można wszędzie. Podczas zajęć pokażemy, w jaki sposób można rozpocząć swoją przygodę z programowaniem bez użycia sprzętu. Dzieci zostaną zaangażowane w cykl zabaw logicznych. Rekrutacja zakończona.

Zaprogramuj się na dobrą zabawę

10:00 - 10:45 
szkoła podstawowa - klasy starsze
?
Programować może każdy, programować można wszędzie. Podczas zajęć pokażemy, w jaki sposób można rozpocząć swoją przygodę z programowaniem bez użycia sprzętu. Dzieci zostaną zaangażowane w cykl zabaw logicznych. Rekrutacja zakończona. 

Zaprogramuj się na dobrą zabawę

11:00 - 11:45 
gimnazjum
?
Programować może każdy, programować można wszędzie. Podczas zajęć pokażemy, w jaki sposób można rozpocząć swoją przygodę z programowaniem bez użycia sprzętu. Dzieci zostaną zaangażowane w cykl zabaw logicznych. Rekrutacja zakończona. 

Warsztaty "Młodzi koderzy" - powtórka 
20 października

Zakoduj Twojego pierwszego robota

9:15 - 10:15 (grupa 1) 
grupa młodsza (szkoła podstawowa)
?
Podczas lekcji dzieci zbudują i zaprogramują konstrukcję z klocków LEGO - model wahadłowca kosmicznego. Konstrukcja pozwoli uczestnikom kursu wcielić się w rolę pilota przemierzającego przestrzeń kosmiczną. Symulator posiada obracającą się taśmę na której narysowane są niebezpieczne dla statku obiekty. Zadaniem pilota będzie uniknięcie kolizji z nadlatującą asteroidą lub groźnym odpadkiem kosmicznym. Specjalne drążki skonstruowano aby z łatwością decydować o prędkości obracania się taśmy oraz dowolnie zmieniać położenie orbitera. Zajęcia stwarzają możliwość rozmowy o historii misji wahadłowców oraz o niebezpieczeństwach związanych z wysyłaniem ich w kosmos. Rekrutacja zakończona.

Zakoduj Twojego pierwszego robota

9:15 - 10:15 (grupa 2) 
grupa młodsza (szkoła podstawowa)
?
Podczas lekcji dzieci zbudują i zaprogramują konstrukcję z klocków LEGO - model wahadłowca kosmicznego. Konstrukcja pozwoli uczestnikom kursu wcielić się w rolę pilota przemierzającego przestrzeń kosmiczną. Symulator posiada obracającą się taśmę na której narysowane są niebezpieczne dla statku obiekty. Zadaniem pilota będzie uniknięcie kolizji z nadlatującą asteroidą lub groźnym odpadkiem kosmicznym. Specjalne drążki skonstruowano aby z łatwością decydować o prędkości obracania się taśmy oraz dowolnie zmieniać położenie orbitera. Zajęcia stwarzają możliwość rozmowy o historii misji wahadłowców oraz o niebezpieczeństwach związanych z wysyłaniem ich w kosmos. Rekrutacja zakończona.

Zakoduj Twojego pierwszego robota

10:30 - 11:30 (grupa 1) 
grupa młodsza (szkoła podstawowa)
?
Podczas lekcji dzieci zbudują i zaprogramują konstrukcję z klocków LEGO - model wahadłowca kosmicznego. Konstrukcja pozwoli uczestnikom kursu wcielić się w rolę pilota przemierzającego przestrzeń kosmiczną. Symulator posiada obracającą się taśmę na której narysowane są niebezpieczne dla statku obiekty. Zadaniem pilota będzie uniknięcie kolizji z nadlatującą asteroidą lub groźnym odpadkiem kosmicznym. Specjalne drążki skonstruowano aby z łatwością decydować o prędkości obracania się taśmy oraz dowolnie zmieniać położenie orbitera. Zajęcia stwarzają możliwość rozmowy o historii misji wahadłowców oraz o niebezpieczeństwach związanych z wysyłaniem ich w kosmos. Rekrutacja zakończona.
 

Zakoduj Twojego pierwszego robota

10:30 - 11:30 (grupa 2) 
grupa młodsza (szkoła podstawowa)
?
Podczas lekcji dzieci zbudują i zaprogramują konstrukcję z klocków LEGO - model wahadłowca kosmicznego. Konstrukcja pozwoli uczestnikom kursu wcielić się w rolę pilota przemierzającego przestrzeń kosmiczną. Symulator posiada obracającą się taśmę na której narysowane są niebezpieczne dla statku obiekty. Zadaniem pilota będzie uniknięcie kolizji z nadlatującą asteroidą lub groźnym odpadkiem kosmicznym. Specjalne drążki skonstruowano aby z łatwością decydować o prędkości obracania się taśmy oraz dowolnie zmieniać położenie orbitera. Zajęcia stwarzają możliwość rozmowy o historii misji wahadłowców oraz o niebezpieczeństwach związanych z wysyłaniem ich w kosmos. Rekrutacja zakończona.
 

Zakoduj Twojego pierwszego robota

11:45 - 12:45 (grupa 1) 
grupa młodsza (szkoła podstawowa)
?
Podczas lekcji dzieci zbudują i zaprogramują konstrukcję z klocków LEGO - model wahadłowca kosmicznego. Konstrukcja pozwoli uczestnikom kursu wcielić się w rolę pilota przemierzającego przestrzeń kosmiczną. Symulator posiada obracającą się taśmę na której narysowane są niebezpieczne dla statku obiekty. Zadaniem pilota będzie uniknięcie kolizji z nadlatującą asteroidą lub groźnym odpadkiem kosmicznym. Specjalne drążki skonstruowano aby z łatwością decydować o prędkości obracania się taśmy oraz dowolnie zmieniać położenie orbitera. Zajęcia stwarzają możliwość rozmowy o historii misji wahadłowców oraz o niebezpieczeństwach związanych z wysyłaniem ich w kosmos. Rekrutacja zakończona.
 

Zakoduj Twojego pierwszego robota

11:45 - 12:45 (grupa 2) 
grupa młodsza (szkoła podstawowa)
?
Podczas lekcji dzieci zbudują i zaprogramują konstrukcję z klocków LEGO - model wahadłowca kosmicznego. Konstrukcja pozwoli uczestnikom kursu wcielić się w rolę pilota przemierzającego przestrzeń kosmiczną. Symulator posiada obracającą się taśmę na której narysowane są niebezpieczne dla statku obiekty. Zadaniem pilota będzie uniknięcie kolizji z nadlatującą asteroidą lub groźnym odpadkiem kosmicznym. Specjalne drążki skonstruowano aby z łatwością decydować o prędkości obracania się taśmy oraz dowolnie zmieniać położenie orbitera. Zajęcia stwarzają możliwość rozmowy o historii misji wahadłowców oraz o niebezpieczeństwach związanych z wysyłaniem ich w kosmos. Rekrutacja zakończona.
 

Zakoduj Twoją pierwszą grę komputerową w języku Scratch

13:15 - 14:45 (grupa 1) 
gimnazjum
?
Space Explorer gra pozwala na sterowanie statkiem kosmicznym w polu meteorytów. Podczas lekcji dzieci nauczą się jak zakodować prosta grę komputerową w języku Scratch w jaki sposób zaprogramować animację obiektu, kontrola obiektu za pomocą strzałek, wykrywanie kolizji obiektów itp. Rekrutacja zakończona.

Zakoduj Twoją pierwszą grę komputerową w języku Scratch

13:15 - 14:45 (grupa 2) 
gimnazjum
?
Space Explorer gra pozwala na sterowanie statkiem kosmicznym w polu meteorytów. Podczas lekcji dzieci nauczą się jak zakodować prosta grę komputerową w języku Scratch w jaki sposób zaprogramować animację obiektu, kontrola obiektu za pomocą strzałek, wykrywanie kolizji obiektów itp. Rekrutacja zakończona.
 

Zakoduj Twoją pierwszą grę komputerową w języku Scratch

15:00 - 16:30 (grupa 1) 
gimnazjum
?
Space Explorer gra pozwala na sterowanie statkiem kosmicznym w polu meteorytów. Podczas lekcji dzieci nauczą się jak zakodować prosta grę komputerową w języku Scratch w jaki sposób zaprogramować animację obiektu, kontrola obiektu za pomocą strzałek, wykrywanie kolizji obiektów itp. Rekrutacja zakończona.
 

Zakoduj Twoją pierwszą grę komputerową w języku Scratch

15:00 - 16:30 (grupa 2) 
gimnazjum
?
Space Explorer gra pozwala na sterowanie statkiem kosmicznym w polu meteorytów. Podczas lekcji dzieci nauczą się jak zakodować prosta grę komputerową w języku Scratch w jaki sposób zaprogramować animację obiektu, kontrola obiektu za pomocą strzałek, wykrywanie kolizji obiektów itp. Rekrutacja zakończona.
 

Warsztaty "Sobotnie kodowanie" 
22 października

Kodowanie daje radość

9:00 - 10:30 (grupa 1) 
szkoła podstawowa kl. 1-3
?
Programowanie to język przyszłości, dlatego tak ważne jest, aby dzieci już od najmłodszych lat w przyjazny  sposób poznawały świat programowania. Mistrzowie Kodowania zapraszają dzieci najmłodsze do odkrywania świata programowania w formie zabawy. To będzie wspaniała przygoda, podczas której każdy będzie mógł
doświadczyć, czym jest myślenie programistyczne, zakodować swoje pierwsze projekty i zaprzyjaźnić się z robotami Dash i Dot. Rekrutacja zakończona. 

Nie przeszkadzać, programuję

10:45 - 12:15 
szkoła podstawowa kl. 4-6
?
Podczas zajęć uczniowie poznają aplikacje na urządzenia mobilne, które pozwalają wejść w świat programowania. Będzie to okazja, aby świetnie się bawić i przy okazji złapać bakcyla programowania. Rekrutacja zakończona. 

Moja pierwsza aplikacja

12:30 - 14:00 
gimnazjum i szkoły ponadgimnazjalne
?
Uczniowie podczas zajęć dowiedzą się, jak powstają aplikacje i zakodują swoje pierwsze apki na urządzenia mobilne.
Uwaga dot. zajęć dla tej grupy wiekowej! W miarę możliwości prosimy, aby uczestnicy posiadali przy sobie urządzenie mobilne - smartphone lub tablet z systemem Android. Rekrutacja zakończona. 

Kodowanie daje radość

14:15 - 15:45 (grupa 2) 
szkoła podstawowa kl. 1-3
?
Programowanie to język przyszłości, dlatego tak ważne jest, aby dzieci już od najmłodszych lat w przyjazny sposób poznawały świat programowania. Mistrzowie Kodowania zapraszają dzieci najmłodsze do odkrywania świata programowania w formie zabawy. To będzie wspaniała przygoda, podczas której każdy będzie mógł doświadczyć, czym jest myślenie programistyczne, zakodować swoje pierwsze projekty i zaprzyjaźnić się z robotami Dash i Dot. Rekrutacja zakończona. 
Ten serwis wykorzystuje pliki Cookie - więcej informacji X
do góry Menu Strony