Cyberprofilaktyka NASK
a a a a
Korzystanie z gier edukacyjnych w klasie: wytyczne do efektywnego nauczania
Korzystanie z gier edukacyjnych w klasie: wytyczne do efektywnego nauczania

Korzystanie z gier edukacyjnych w klasie: wytyczne do efektywnego nauczania

08.09.2022
Stowarzyszenie Producentów i Dystrybutorów Oprogramowania Rozrywkowego (SPIDOR) zaprasza wszystkie osoby zainteresowane wykorzystaniem gier w szkole lub kształceniu domowym do zapoznania się z polską wersją językową podręcznika zatytułowanego: Korzystanie z gier edukacyjnych w klasie: wytyczne do etektywnego nauczania, który prezentuje możliwości oraz wyzwania związane z włączaniem gier do procesu nauczania.



Jest on efektem wieloletniej współpracy branży gier wideo - ISFE i European Schoolnet, sieci 34 ministerstw edukacji z całej Europy, które wspólnie pracują nad poprawą jakości nauczania poprzez szkolenie nauczycieli i edukatorów w zakresie korzystania z gier i nowych technologii. W ramach szerszego projektu Video Games in Schools przygotowywana jest nowa edycja kursu MOOC – Video Games in Schools oraz powstał niniejszy podręcznik dla nauczycieli.

Dyrektor Zarządzający SPIDOR, dr Dominika Urbańska-Galanciak: „Jednym z kluczowych zadań współczesnej szkoły jest podnoszenie umiejętności i kompetencji cyfrowych uczniów. Dzięki współpracy z European Schoolnet branża przygotowuje liczne materiały i szkolenia dla nauczycieli dotyczące korzystania z interaktywnych platform, przyjaznych dla uczniów narzędzi dydaktycznych oraz wartościowych treści edukacyjnych.”

Zachęcamy również do lektury gościnnego artykułu dr Dominiki Urbańskiej-Galanciak: Czas przegrany. Krótka opowieść o dzieciach i ich rodzicach w świecie wirtualnej rozrywki


 
do góry Menu Strony

Ustawienia plików Cookie

Na naszych stronach używamy różnych technologii, by zoptymalizować Państwa doświadczenia online. Obok wymaganych plików cookie, które zapewniają funkcjonalność stron, należą do nich także technologie służące np. do anonimizacji analizy stron lub do wyświetlania ukierunkowanej reklamy. Korzystanie z nich jest dobrowolne i wymaga zgody. Zgodę można w każdej chwili wycofać ze skutkiem na przyszłość.
Zobacz szczegółową Politykę Prywatności



Wymagane
Sesyjne pliki Cookies wymagane do działania strony, przechowywane podczas wizyty na stronie, np zapamiętany wybór języka strony

Statystyczne
Anonimowe statystyki odwiedzin strony oraz zachowania użytkownika

Zewnętrzne
Pliki Cookies od zewnętrznych dostawców usług takich jak filmy Youtube