Akademia NASK
a a a a
NASK Code Week
NASK Code Week

NASK Code Week

Wykłady online dla dzieci i młodzieży

Rekrutacja otwarta.


Każdy nauczyciel, który chce zapisać klasę do udziału w wykładzie online powinien zrobić 3 rzeczy:


Uwaga!!! Przy zgłaszaniu wydarzeń stronie events.codeweek.eu prosimy o użycie tagów #codeweek_otwarte #codeweekNASK

Przed zapisem na wykład prosimy o dokładne sprawdzenie grupy docelowej do jakiej kierowany jest wykład. Informacja ta pojawi się w polu wykładu po najechaniu na niego kursorem.


Znajdź drogę do skarbu - wykład dla klas I-II szkoły podstawowej

W ramach zajęć uczniowie, korzystając z zadań, zabaw i gier bez wykorzystania komputera, będą doskonalić i rozwijać umiejętności związane z elementarnymi podstawami programowania.

Forma: praca w parach, małych zespołach

Zasoby:  klasy/grupy uczniów powinny być zaopatrzone w karteczki w kratkę, karteczki post it ( przynajmniej 16 na 4 osoby w grupie), ołówki/pisaki/długopisy, kolorowe kredki

Link dostępu do wykładu: https://mistrzowiekodowania.clickmeeting.com/nask

11 października 2017   9.00 - 9.45
Znajdź drogę do skarbu - wykład dla klas I-II szkoły podstawowej

Znajdź drogę do skarbu - wykład dla klas I-II szkoły podstawowej

W ramach zajęć uczniowie, korzystając z zadań, zabaw i gier bez wykorzystania komputera, będą doskonalić i rozwijać umiejętności związane z elementarnymi podstawami programowania.

Forma: praca w parach, małych zespołach

Zasoby:  klasy/grupy uczniów powinny być zaopatrzone w karteczki w kratkę, karteczki post it ( przynajmniej 16 na 4 osoby w grupie), ołówki/pisaki/długopisy, kolorowe kredki

Link dostępu do wykładu: https://mistrzowiekodowania.clickmeeting.com/nask

Kodowanie, opowieści i tajemnice - wykład dla klas III szkoły podstawowej

W ramach zajęć uczniowie poznają różne sposoby kodowania informacji oraz stworzą swoją własną zakodowaną opowieść.

Forma: praca w parach, małych zespołach

Zasoby:  klasy/grupy uczniów powinny mieć dostęp do karteczek w kratkę, ołówków/pisaków/długopisów, kart pracy: http://bit.ly/2hjYZ4o (jeden egzemplacz na trójke uczniów)

Link dostępu do wykładu: https://mistrzowiekodowania.clickmeeting.com/nask

11 października 2017   10.00 - 10.45
Kodowanie, opowieści i tajemnice - wykład dla klas III szkoły podstawowej

Kodowanie, opowieści i tajemnice - wykład dla klas III szkoły podstawowej

W ramach zajęć uczniowie poznają różne sposoby kodowania informacji oraz stworzą swoją własną zakodowaną opowieść.

Forma: praca w parach, małych zespołach

Zasoby:  klasy/grupy uczniów powinny mieć dostęp do karteczek w kratkę, ołówków/pisaków/długopisów, kart pracy: http://bit.ly/2hjYZ4o (jeden egzemplacz na trójke uczniów)

Link dostępu do wykładu: https://mistrzowiekodowania.clickmeeting.com/nask

Zabawy z Pocket Code/Scratchem - wykład dla klas IV-VI szkoły podstawowej

Uczniowie z wykorzystaniem aplikacji Pocket Code/Scratchem stworzą swoją wizytówkę.

Forma: praca w parach

Zasoby: jeden smartfon lub tablet z Androidem oraz zainstalowaną aplikacją Pocket Code (http://bit.ly/1isTWft, http://bit.ly/1o8BNWD) lub jeden laptop ze zainstalowanym Scratchem (https://scratch.mit.edu/download) dla każdej pary biorącej udział w zajęciach

Link dostępu do wykładu: https://mistrzowiekodowania.clickmeeting.com/nask

13 października 2017   10.00 - 10.45
Zabawy z Pocket Code/Scratchem - wykład dla klas IV-VI szkoły podstawowej

Zabawy z Pocket Code/Scratchem - wykład dla klas IV-VI szkoły podstawowej

Uczniowie z wykorzystaniem aplikacji Pocket Code/Scratchem stworzą swoją wizytówkę.

Forma: praca w parach

Zasoby: jeden smartfon lub tablet z Androidem oraz zainstalowaną aplikacją Pocket Code (http://bit.ly/1isTWft, http://bit.ly/1o8BNWD) lub jeden laptop ze zainstalowanym Scratchem (https://scratch.mit.edu/download) dla każdej pary biorącej udział w zajęciach

Link dostępu do wykładu: https://mistrzowiekodowania.clickmeeting.com/nask

Zakoduj swoją pierwszą grę komputerową - webinarium dla klas szkół podstawowych oraz dla nauczycieli

Programowanie jest fajne! Podczas webinarium razem z dziećmi zakodujemy prostą grę komputerową w Scratchu. Podczas lekcji dowiesz się jak samodzielnie zakodować kultową grę komputerową taką jak Wąż lub Pacman.

Rejestracji oraz logowanie do wykładu pod linkiem: https://robocamp.clickmeeting.pl/zakoduj-swoja-pierwsza-gre-komputerowa-webinarium-dla-uczniow-i-nauczycieli-code-week-2017-grupa-a/register

UWAGA!
Liczba miejsce jest ograniczona, liczy się kolejność zgłoszeń.

17 października 2017   11.30 - 13.00
Zakoduj swoją pierwszą grę komputerową - webinarium dla klas szkół podstawowych oraz dla nauczycieli

Zakoduj swoją pierwszą grę komputerową - webinarium dla klas szkół podstawowych oraz dla nauczycieli

Programowanie jest fajne! Podczas webinarium razem z dziećmi zakodujemy prostą grę komputerową w Scratchu. Podczas lekcji dowiesz się jak samodzielnie zakodować kultową grę komputerową taką jak Wąż lub Pacman.

Rejestracji oraz logowanie do wykładu pod linkiem: https://robocamp.clickmeeting.pl/zakoduj-swoja-pierwsza-gre-komputerowa-webinarium-dla-uczniow-i-nauczycieli-code-week-2017-grupa-a/register

UWAGA!
Liczba miejsce jest ograniczona, liczy się kolejność zgłoszeń.

Zakoduj swojego pierwszego robota - webinarium dla klas szkół podstawowych oraz dla nauczycieli

Robotyka w szkole! Podczas webinarium pokażemy jakich robotów można używać w edukacji i jak już niedługo mogą wyglądać zajęcia informatyki w Twojej szkole.

Rejestracji oraz logowanie do wykładu pod linkiem: https://robocamp.clickmeeting.pl/zakoduj-swojego-pierwszego-robota-webinarium-dla-uczniow-i-nauczycieli-code-week-2017-grupa-a/register

UWAGA!
Liczba miejsce jest ograniczona, liczy się kolejność zgłoszeń.

18 października 2017   11.30 - 13.00
Zakoduj swojego pierwszego robota - webinarium dla klas szkół podstawowych oraz dla nauczycieli

Zakoduj swojego pierwszego robota - webinarium dla klas szkół podstawowych oraz dla nauczycieli

Robotyka w szkole! Podczas webinarium pokażemy jakich robotów można używać w edukacji i jak już niedługo mogą wyglądać zajęcia informatyki w Twojej szkole.

Rejestracji oraz logowanie do wykładu pod linkiem: https://robocamp.clickmeeting.pl/zakoduj-swojego-pierwszego-robota-webinarium-dla-uczniow-i-nauczycieli-code-week-2017-grupa-a/register

UWAGA!
Liczba miejsce jest ograniczona, liczy się kolejność zgłoszeń.

Zakoduj swoją pierwszą grę komputerową - webinarium dla klas szkół podstawowych oraz dla nauczycieli

Programowanie jest fajne! Podczas webinarium razem z dziećmi zakodujemy prostą grę komputerową w Scratchu. Podczas lekcji dowiesz się jak samodzielnie zakodować kultową grę komputerową taką jak Wąż lub Pacman.

Rejestracji oraz logowanie do wykładu pod linkiem: https://robocamp.clickmeeting.pl/zakoduj-swoja-pierwsza-gre-komputerowa-webinarium-dla-uczniow-i-nauczycieli-code-week-2017-grupa-b/register

UWAGA!
Liczba miejsce jest ograniczona, liczy się kolejność zgłoszeń.

19 października 2017   11.30 - 13.00
Zakoduj swoją pierwszą grę komputerową - webinarium dla klas szkół podstawowych oraz dla nauczycieli

Zakoduj swoją pierwszą grę komputerową - webinarium dla klas szkół podstawowych oraz dla nauczycieli

Programowanie jest fajne! Podczas webinarium razem z dziećmi zakodujemy prostą grę komputerową w Scratchu. Podczas lekcji dowiesz się jak samodzielnie zakodować kultową grę komputerową taką jak Wąż lub Pacman.

Rejestracji oraz logowanie do wykładu pod linkiem: https://robocamp.clickmeeting.pl/zakoduj-swoja-pierwsza-gre-komputerowa-webinarium-dla-uczniow-i-nauczycieli-code-week-2017-grupa-b/register

UWAGA!
Liczba miejsce jest ograniczona, liczy się kolejność zgłoszeń.

C# - w IT Szkole - wykład online dla uczniów powyżej 14 roku życia

Wykład akademicki IT Szkoły, skierowany do młodzieży 14 +, wprowadzający w zagadnienia programowania obiektowego w języku C#. Wykład  adresowany jest do uczniów szczególnie zainteresowanych informatyką oraz poszukujących wiadomości wykraczających poza zakres wiedzy szkolnej.
Uczestnicy: uczniowie liceów i techników ze szkół zarejestrowanych w programie IT Szkoła oraz inne osoby zainteresowane tematem. 
Wykład odbędzie się w dniu 19 października br. w Auli Warszawskiej Wyższej Szkoły Informatyki o godzinie 10.00. W ramach wykładu będzie możliwy udział stacjonarny w w/w miejscu (limit miejsc: 140) oraz transmisja za pomocą YouTube (limit bez ograniczeń). 
Wymóg rejestracji drogą mailową na adres kontakt@it-szkola.edu.pl. W treści maila należy podać imię i nazwisko, adres e-mail, deklaracje uczestnictwa w wykładzie online. W mailu zwrotnym wskazane będą w zależności od wybranej formy uczestnictwa: rejestracja na wykład stacjonarny lub link dostępu do wykładu.

19 października 2017   9.00 - 11.00
C# - w IT Szkole - wykład online dla uczniów powyżej 14 roku życia

C# - w IT Szkole - wykład online dla uczniów powyżej 14 roku życia

Wykład akademicki IT Szkoły, skierowany do młodzieży 14 +, wprowadzający w zagadnienia programowania obiektowego w języku C#. Wykład  adresowany jest do uczniów szczególnie zainteresowanych informatyką oraz poszukujących wiadomości wykraczających poza zakres wiedzy szkolnej.
Uczestnicy: uczniowie liceów i techników ze szkół zarejestrowanych w programie IT Szkoła oraz inne osoby zainteresowane tematem. 
Wykład odbędzie się w dniu 19 października br. w Auli Warszawskiej Wyższej Szkoły Informatyki o godzinie 10.00. W ramach wykładu będzie możliwy udział stacjonarny w w/w miejscu (limit miejsc: 140) oraz transmisja za pomocą YouTube (limit bez ograniczeń). 
Wymóg rejestracji drogą mailową na adres kontakt@it-szkola.edu.pl. W treści maila należy podać imię i nazwisko, adres e-mail, deklaracje uczestnictwa w wykładzie online. W mailu zwrotnym wskazane będą w zależności od wybranej formy uczestnictwa: rejestracja na wykład stacjonarny lub link dostępu do wykładu.

powrót
do góry Menu Strony

DROGI UŻYTKOWNIKU,

Przechodząc do serwisu poprzez kliknięcie odnośnika „Zgadzam się” wyrażasz zgodę na przetwarzanie przez nas Twoich danych osobowych.

POLITYKA COOKIES

Pliki cookies

Gdy korzystasz z naszych serwisów, gromadzimy informacje o Twojej wizycie i sposobie poruszania się w naszych serwisach. W tym celu stosujemy pliki cookies. Plik cookies zawiera dane informatyczne, które są umieszczone w Twoim urządzeniu końcowym - przeglądarce internetowej, z której korzystasz.

Pliki cookies używane w naszych serwisach wykorzystywane są między innymi do bieżącej optymalizacji serwisów oraz ułatwiania Twojego z nich korzystania. Niektóre funkcjonalności dostępne w naszych serwisach mogą nie działać, jeżeli nie wyrazisz zgody na instalowanie plików cookies.

Instalowanie plików cookies lub uzyskiwanie do nich dostępu nie powoduje zmian w Twoim urządzeniu ani w oprogramowaniu zainstalowanym na tym urządzeniu.

Stosujemy dwa rodzaje plików cookies: sesyjne i trwałe. Pliki sesyjne wygasają po zakończonej sesji, której czas trwania i dokładne parametry wygaśnięcia określa używana przez Ciebie przeglądarka internetowa oraz nasze systemy analityczne. Trwałe pliki cookies nie są kasowane w momencie zamknięcia okna przeglądarki, głównie po to, by informacje o dokonanych wyborach nie zostały utracone. Pliki cookies aktywne długookresowo wykorzystywane są, aby pomóc nam wspierać komfort korzystania z naszych serwisów, w zależności od tego czy dochodzi do nowych, czy do ponownych odwiedzin serwisu.


 

Do czego wykorzystujemy pliki cookies?

Pliki cookies wykorzystywane są w celach statystycznych oraz aby usprawnić działanie serwisów i zwiększyć komfort z nich korzystania, m.in:

  • pozwalają sprawdzić jak często odwiedzane są poszczególne strony serwisów - dane te wykorzystujemy do optymalizacji serwisów pod kątem odwiedzających;

  • umożliwiają rozpoznanie rodzaju Twojego urządzenia, dzięki czemu możemy lepiej dopasować sposób i format prezentowania treści oraz funkcjonalności serwisów;

  • poprawiają wydajność i efektywność serwisów dla korzystających.


 

W jaki sposób możesz nie wyrazić zgody na instalowanie plików cookies za pomocą ustawień przeglądarki?

Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były instalowane na Twoim urządzeniu, możesz zmienić ustawienia swojej przeglądarki w zakresie instalowania plików cookies. W każdej chwili możesz też usunąć z pamięci swojego urządzenia pliki cookies zapisane w trakcie przeglądania naszych serwisów. Pamiętaj jednak, że ograniczenia w stosowaniu plików cookies mogą utrudnić lub uniemożliwić korzystanie z tych serwisów.
 

Wykorzystywane narzędzia firm trzecich

Niektóre pliki cookies są tworzone przez podmiot, z usług których korzystamy, np.

  • Google Inc.
    W naszych serwisach wykorzystujemy narzędzie Google Analytics do analizy ruchu na stronie internetowej oraz aktywności dotyczących jej przeglądania. Wykorzystujemy je w szczególności do celów statystycznych, aby sprawdzić jak często odwiedzane są poszczególne serwisy. Dane te wykorzystujemy również do optymalizacji i rozwoju serwisów. Więcej informacji na temat narzędzia Google Analytics znajdziesz na stronie: https://policies.google.com/technologies/cookies

  • Facebook
    Więcej informacji o zasadach plików cookies możesz znaleźć na:
    https://pl-pl.facebook.com/policies/cookies/

  • Youtube
    Więcej informacji o zasadach plików cookies możesz znaleźć na:
    https://policies.google.com/privacy?hl=pl&gl=pl


Podstawowe cookies są niezbędne aby strona mogła działać prawidłowo. Cookies funkcjonalne wykorzystujemy do analizowania wizyt na stronie internetowej. Pomoże nam to zrozumieć, jak często odwiedzane są poszczególne serwisy oraz pozwoli optymalizować i rozwijać stronę.